جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف در شرکت های تجاری

برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف بین کارفرماها و شرکا و کارمندان در شرکت های تجاری چه کاری باید کرد؟

برای این که مشکلات کوچک بین کارکنان یک شرکت ایجاد نشود رعایت چند نکته کافی خواهد بود :

جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف

ثبت جزیی ترین نکات به صورت کتبی :

یکی از موارد مشکل ساز بین افراد این است که هیچ سند کتبی و نوشته ای درباره قرار و مدار ها و توافقاتشان وجود ندارد .

بنابراین با تنظیم یک قرار داد کتبی می توان از جزییات کار و خدمات اطمینان حاصل کرد

و نکات مربوط به پرداخت و دریافت و خدمات و. را هم در آن قید کرد.

 

مطالعه قبل از امضا :

وقتی که قرار دادی امضا می شود شخص امضا کننده موظف است تمام موارد نوشته شده را رعایت کند.

به همین دلیل همیشه تاکید می شود پیش از امضای هر چیزی آن را به خوبی بخوانید و

اگر متوجه قسمتی نمی شوید حتما درباره آن بپرسید و تمام شک و شبهه ها را بر طرف کنید.

بهتر است از قرار داد امضا شده نسخه هایی برای خود تهیه کرد تا در صورت فراموش کردن جزییات دوباره به آن مراجعه کرد.

 

بهبود رابطه و حفظ احترام متقابل :

یکی از مواردی که به رفع مشکلات و اختلاف های ایجاد شده بین افراد مختلف مانند مشتریان و تامین کنندگان و کارمندان کمک می کند

این است که ضمن رعایت صداقت و احترام به رفع مشکلات بپردازید.

 

م با وکیل یا مشاور حقوقی برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف  :

بهتر است پیش از عقد قرار دادهای مهم و انجام کارهای بزرگ با یک وکیل آگاه به مسائل حقوقی شرکت ها م کرد

و از همه ی راه و چاه های مسیر پیش رو و مراحل  قانونی آن آگلهی کسب کرد

و درباره حق و حقوق خود آگاهی پیدا کرد.

قانون هایی که مربوط به کار است را باید دانست تا بتوان بر اساس آن اقدام های لازم را انجام داد

تا از بروز هر گونه کوتاهی و مشکل در سیستم کاری جلوگیری کرد.

 

 

 


وکیل متخصص در امور شرکت ها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لرن نود نصب قطعات لیفتراک مهارت های زندگی برای جوانان زعفران rahnama517 خدایی هم هست Bia2Biology Cynthia Anna 09197977577 | ردیاب گنج یاب بیوتارا biotara