برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف بین کارفرماها و شرکا و کارمندان در شرکت های تجاری چه کاری باید کرد؟
برای این که مشکلات کوچک بین کارکنان یک شرکت ایجاد نشود رعایت چند نکته کافی خواهد بود :
یکی از موارد مشکل ساز بین افراد این است که هیچ سند کتبی و نوشته ای درباره قرار و مدار ها و توافقاتشان وجود ندارد .
بنابراین با تنظیم یک قرار داد کتبی می توان از جزییات کار و خدمات اطمینان حاصل کرد
و نکات مربوط به پرداخت و دریافت و خدمات و. را هم در آن قید کرد.
وقتی که قرار دادی امضا می شود شخص امضا کننده موظف است تمام موارد نوشته شده را رعایت کند.
به همین دلیل همیشه تاکید می شود پیش از امضای هر چیزی آن را به خوبی بخوانید و
اگر متوجه قسمتی نمی شوید حتما درباره آن بپرسید و تمام شک و شبهه ها را بر طرف کنید.
بهتر است از قرار داد امضا شده نسخه هایی برای خود تهیه کرد تا در صورت فراموش کردن جزییات دوباره به آن مراجعه کرد.
یکی از مواردی که به رفع مشکلات و اختلاف های ایجاد شده بین افراد مختلف مانند مشتریان و تامین کنندگان و کارمندان کمک می کند
این است که ضمن رعایت صداقت و احترام به رفع مشکلات بپردازید.
بهتر است پیش از عقد قرار دادهای مهم و انجام کارهای بزرگ با یک وکیل آگاه به مسائل حقوقی شرکت ها م کرد
و از همه ی راه و چاه های مسیر پیش رو و مراحل قانونی آن آگلهی کسب کرد
و درباره حق و حقوق خود آگاهی پیدا کرد.
قانون هایی که مربوط به کار است را باید دانست تا بتوان بر اساس آن اقدام های لازم را انجام داد
تا از بروز هر گونه کوتاهی و مشکل در سیستم کاری جلوگیری کرد.
درباره این سایت